Monday, February 21, 2011

ni CC ke ......ape????...OMJAYYY..!!

Dgn mls aku m'lgkah spt org br kuar wad stlh t'lntr sakit b'bln2 lamenye di sepital..sng citer aku ngantok gler..nk g cc ni wat assg yg patot nyer anto rini tp dgn kuase cornetto aku sndr,aku nk anto besok..bolehh??..sib bek lec tu xde kt opis rini..klu x mampos taw..urmm..msk jer cc merasakn ekondisyen yg sgt sezuk n blk yg gulap gulita m'watkn aku b'tmbh2 nk tdo..sorg2 lak tu..


 15 minit berlalu dgn aman tanpa gangguan...


tibe tibe....!!!..ade sekumpulan kanak2 yg ketot jer dtg menyerang bgikn gajah menyondol pintu cc spt dibwh...

ooohhh..tidakkkk!!!!!!!!!!!!!!!...    
malang x b'bau,tp kanak2 yg msk ni mcm2 bau...ade yg dok kendong bdk yg br sthn lbh la..ade yg b'peloh2 bwk bola la..dgn comotnyer...kui3...dlm hati aku " mak ayh bdk2 ni x mrh ke kuar bwk adik2 kck bgi..." xpon mak ayh diorg xtawkn..hurmmmm..yg xthn tu dah mcm askar israel dok ngacau aku wat esaimen...tarek mouse la...tkn2 keyboard la...nk mrh,bdk...yg akak2 abg2 die bgi sbok dok b'gadoh berebot pc... SIAP BERGADOH BERTUMBOK BGI wa cakap lu...mcm la nmpk emas...huissshhh dahsyat ...

aku punyer!aku punyer!..ko sentoh siap ko #@$#%&^%&^*~~~~



selama 30mnt shgga aku update blog ini mereka msh disini....OMJAYYYYY!!!!... c yaa!!

No comments:

Post a Comment