Thursday, February 17, 2011

Perkembangan harian AISYA NUR IMAN!!

smlm tmn ina pg book tiket wyg,smbl2 die dok kol bf die aku selit on fb jap..ade 1 gmbr ni di tag pd aku..aku bukak r..tibe2 hati ni trase sayu...sedih..terharu..urmmm..pandainya anak ibu mkn nasi sendiri...sedih la..pttnyer aku rs seronok die da pandai b'dikari..tp x..aku tibe2 t'dgr satu sore yg b'kate "kesian bdk ni,br umor sthn 7 bln dah mkn nasi sndr,mn la ibu die agaknyer..''...uwaaaaaaaa...korang x sentap dgr camtuh???.. sentap ok..aku as her mom rs mcm...mcm...mcm..len mcm jer..ble pk2 blk,ape yg aku wat skrg ni adelah utk ms dpn nur iman jgk..xpe iman..tggl lg 1 sem jer..insyaallah,doakan ibu taw..nt ibu nk dukong jer iman setiap ms,ibu akn sentiasa ber'gila' (dlm bhs suku kaum embhan "gila" b'maksud "main") dgn iman..ibu akn tggu iman tido br ibu tido,ibu akn b'jg bile iman x sht.. (mmg patot mcm tu pon kn??..haha)..all da time ngan iman jer..xkire la klu ibu msk toilet pon..tp mmg iman salu jer ikot aku msk toilet..ngeeeeee :D  ..urmmm.. check out dis picca..!!



"kesian bdk ni,br umor sthn 7 bln dah mkn nasi sndr,mn la ibu die agaknyer..''

sbgi ibu aku sgt sedih..woww..hensem plak muke aku sedih~~












No comments:

Post a Comment