Wednesday, April 13, 2011

lalalala~~ ulalala~~ rs nk koke koke jer..:)

assalamualaikum....

arini nk align lain ckit..hohohoho..aku rs cam tekanan plak blaja sem ni,slalunyer tok ilangkan tekanan aku akn mengajak en.suami berkoke koke..ha..ha..jgn slh phm..sile phm kn ok..bhs org skrg karok..tp asal g karok jer mesti berebot nk lagu byk2..time aku nk nyanyi je ade je halangan demi halangan yg tibe untuk diriku ini,mcm boikot jer..taw la jeles sowe aku mcm marimar..auww!!..ok fine -_______-'' .. tp bile pk2 blk en,rs cam klakar..demi utk m'bls segala keboikotan nye pd haku,ini yg aku hasilkan..wakakakakakaak~~



muahahaha<gelak jht mcm plankton>..dialog hnylah rekaan semate mate~~

ape plan aku nk boikot en.suami erk?? (ish3,xbaik2)



turn iman nyanyi..seme xphm bhs ape -________-''
ini hnylah gurauwan berkaseh semate mate yer..xde kene ngene dgn dendam terlerai atau angelica dlm marimar..auuww!!..tp inilah idop berkuarge..ke mn jer bersame..xkn nk tggl plak kn..ni care ilangkan tensen atau lbh dikenali sbgi cuci kerongkong...ni pon klu ade bajet utk entertainment kate english education...hohho..nk upload video aku nyanyi malu ler plak..kang deme ngambik teman jdk singer ler pulok karang..ok..cau cin ci....:)



No comments:

Post a Comment