Saturday, April 9, 2011

tongkang pecah..!!..hokeeyy..

assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..............

berabad rsnyer x update blog..dah bersawang bagai dah ni..terpaksa mengupah ssf home decomart utk mengausem kannyer...yeaahhh...nk citer ckit ni,pasal study week..dah 1mggu study fasa 1 berlalu,now masok fasa kedua..tp buku aku dah berhabok atas meja tu..blh??..pon blh la..umah pon xnmpk mcm umah..klu org lain masok mesti terkejot berok tahap gaban menggelupor bagai cacing kepanasan..dah xyah bawak bincang lg kesepahan alam rumahtangga ku ini..hohohohoho..knape leh jdk camtu??adakah kerana terlampo lampo sgt sifat kerajinan pembelajaran aku nih??..oh no no no..ini sbb aku ade cikgu disiplin yg ske ketok meja dgn pembarissss!..iman yappeyy name nyer..uish..syiok abes blaja ngan iman,smpi x terbelaja lah aku..urmm.dgn itu aku tlh m'ubah pondok kecilku yg mmg  furniture-less tu dgn sesuke hatiku...knape umah sy furniture-less??..owhh,jwpnnyer..tggulah shgga anda mndpt anak yg "dudok diam" shj..hahahaha~~ siriyesly,sape nk rase,sile jaga anak sy utk 1jam shj..anda akn mndpt hasilnya...


konon2 bwk kuar tilam bleh la en.suami n cik anak tmn aku stdy mlm2..bajet..


penoh kerakusan melihat dari sudut gayanya



air sgt lah wajib yer wlu dmn anda berade~~:)

korg mesti pelik knape ade kaler yg berwarne warni disitu..oleh kerana aku suke kan tema tadika dan pra sekolah,nota2 ku juga berwarna warni hendaknyer...highlight warna warni,pen bsh warna warni..tp sbnrnyer x byk pon nota kalerful spt yg diperkatakan oleh beliau (aku ler tu)..aku dok wat melukis..dok layan iman wat adobe photoshop kt kertas..maklom la br 2 thn mn pandai lg wat grafiti2 nih..huaa3..ok sekian saje utk kali ni..yawwwwwwww..cau cin cau...




No comments:

Post a Comment