Friday, April 29, 2011

yayy..Home Sweet Home !!

assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..


cewonok nyer dok kat umah wlupon hatiku gusar seperti di kisar di dalam blender yg berkisar memikirkan tentang exam di dalam kepalaku yg berputar,aku totap cewonok...weee~~~
wlupon ade short sem 3.5 ni..wlupon result x kuar lg..huhh..scary da movie la klu ingt exam blk..ok2..lets talk about me ,me , me n me...hihi..perkara yg dilakukan setelah smpi umah ialah :

1.   Rehat dlm 15 mnt di dpn tv bersame en.suami n cik anak...
2.  15mnt berlalu.......still dok dpn tv...... -_______-''
3.   kutip semua baju kotor yg berada merata rata tmpt..kdg2 rs spt gotong royong di skolah..-__-'' then basuh.
4.  cuci pinggan mangkok pewiyok belanga segala bagai yg wajib ade dlm sink..
5.  kemas seluroh rumah n pastikan xde ape2 brg di atas lantai..
6.  sapu , mop then sapu blk..
7.  lipat kain yg dah mcm gunong kinabalu tu..sib baik gng kinabalu,klu everest??? meninggal aku tgk nok..
8.  pastu tukar cdr yg dah berbau susu itu..(iman suke tonggeng botol atas tilam)..
9.  bla...bla...bla...
10.  bla........blaaaaaa........blaaaaaaaa.....................
11. pengsan!! < tito  :)>


itulah yg aku buat tiap kali balik ke bangi daripada umah sewa bujangku di shah alam,tp aku x penah rs bujang ok~~.. sbb hari2 windu kt iman n abah..sentiase x sbr menunggu weekend utk bersame vvip ku itu...hihihihiiiiii...eh,tp aku  ade hobi jgk..kdg2 iman n abah tensen ngan hobi aku..hheeeeeeeeheeeeee...sowie iman n abah.. chekidaut..:)

suke buang ms edit gmbr~~  :)


posing xtentu hala..en.suami yg bengang ~~

berangan jadik kuros wlu pon.....~~


inilah hobi yg membuatkan beliau ber2 agak membengangi diri ini..tp yg jelas nye hobi aku kt cni ialah suke je prasan amek gmbr sorg2...wkakaka..n i'm sure ramai lg yg kt luar sane hobi same mcm ni..hahahaha!!
ok..adios amigos...ttata~~peace yaww!!



No comments:

Post a Comment